habit,

habit yg dahsyat..

12:34 PTG Nur Kaloi 0 Comments

ohayo' everyone
so ari ni aku nak sntuh pasal
hobi aku yang smnjak 2 menjak ni
makin menjadi-jadi parahnyer
aku ade hobi yg memang orang kate cam ulau sawe je
coz aku ni tersangat la suke ngan habit si ulau sawe yg
kekenyangan
iaitutido yg amat lame bebenar
melampau betul la aku ni
cube korang bayangkan
lepas aku sampai umah jer balik dari tmpat aku prktikal
aku bley g tido smentara tggu waktu mghrib
pas mndi makan
aku bley bantai smbung tido aku tu
saampai la ke subuh pada esoknyer...
berape lame tu???
aduyaiii
parah laa aku ni
badan makin hari makin menebal ni
makin sperti ulau sawe
aku rase kalah kot
coz
bile aku bangun tido kan
bantal peluk aku yang ade 1,2,3,4
ntah berape pun aku x tahu
lesap camtu jer..
bile aku tengok sekitar aku di bawah katil aku
baru la aku nampak peneman tidor aku tu da aku sepak n terajang sehingga jatuh...
ha betul tak??
yela kan ulau sawe takde bantal nak disepak
nak sepak pun takde kaki dan tangan...
hahaha
bak kate kakak aku
ko ni tido macam orang pengsan
orang yang tak sedar diri cam da mampus pun ade
hikhik...

You Might Also Like

0 komenstar: