mengarut

Masih Mencari ... Belum Pasti ...

8:40 PG Nur Kaloi 9 Comments

Assalamualaikum..
selamat pagi cikgu !!

yeeahh cikgu kaloi kembali dalam rancangan adik & anak-anak kaloi 
bukan Adik & Al-Quran kat TV9 tu
tak pasal-pasal dyorang shoot kolam kaloi t

ok hari ini geng-geng bahasa kaloi bukan geng-geng bahasa arab
sebab kaloi tak reti sgt ckp arab
lau asanti...asanta...ummi...abuya
itu kaloi tahu heheh

ok sebenarnye kaloi nk promote rancangan TV9 ni
kalau pagi-pagi kat rumah
sesape yang ada kelapangan untuk tengok tv pepagi haa boleh laaa tekan remote 119
rancangan best menarik dan tertarik 
Tanyalah Ustaz
Adik & Al-Quran
Geng Bahasa Arab

kelaasss....hehehehe

kaloi berhajat besar nak nek blue train bulan 5 nie actually


last-last my sis ckp dah fully booked
ok luluh hati sekejap
tapi ape-ape punn bulan 5 dah penuh dengan scheduled

ohhh tidakkk

Ya Allah
 Kau permudahkanlah segala urusan kami
aminnn.....

ok status kaloi sekarang masih mencari...mencari dan akan terus mencari
cari ape??
heheh tunggu !!!!

yang penting bukan NCL - nak cari laki hahahah 




ok bai !!

9 komenstar:

Jane bebel

cINtA kUra-KuRA

11:57 PG Nur Kaloi 7 Comments

Assalamualaikum 

Tetibe nak tukar jadi kura-kura
tak mahu jadi kaloi lagi 
hahahaha

ini semua gara-gara cerita Cinta Kura-kura 
haihh 
sangat like ini cerita 

^____^

tahniah KRU !


duk kusyuk carik gambar kura-kura
tetibe kluar ni pulak hahaha nice !!



7 komenstar: