bloggers,

Kisah Kasih Kaloi

9:01 PG Nur Jane 11 Comments

assalamualaikum
selamat pagi cikgu !
(dengan nada comel suara ala-ala upin & ipin)
eah tak nak laaa
 BOBOI BOY............ !!!
wahhh admire gile citer Boboi nie...harus tengok tau kengkawan
eghh iklan promosi ke ape nie

grrrr
SUKUM dah habis...tapi keje tak habis-habis.....dunia dunia dunia
5 hari lagi
wahh tak sabar rasenye meniti hari untuk menjadi tunangan orang
tettttttttttttttt.....mimpi ke ape nie...eghhhh bertambah-tambah ramai kengkawan seangkatan kaloi dah bertunang....pada masa muda lagi....weyhh baru 21 tahun lerrrr
asal tunang awal sangat....kaloi calon pun takde lagi...egghhhhhhh (ye kaloi cemburu muahahaha)

rilex derrr....muda lagi...enjoy ur life laaa...hang out and bersantai ngan kengkawan...
leyh g sauna...kolam air panas ngan kengkawan...
t daa tunang...nak kuwa ngan kawan pun susah...asyik nak berkepit jer laa kau
(eghh sila abaikan ape yg kaloi tulis,,,ni sume kata-kata dengki waaaa.....)

hahahah....eah kengkawan...sila laa tunang and kawen awal-awal
sangat menguntungkan (wahh ayt mcm da kawen an an an )
hahah lau tak caye tanye orang yang daa kawen mcam si ujang
aku tengok dye bahagie jerk dok citer macam2...
orang yang daa kawen nie...dosa mksiat punn kurang...yelah kalau dulu kuwa ngan awex and pawex msti duk gesel-gesel...pkai myk wangi seharum bunga yg menggoda (lagu puntianak mya karin) 
kuwa pagi...balik mlm...eghhh dunia dunia dunia

boleh pandang-pandang....jgn pegang-pegang....
duduk renggang-renggang...bertambah sayang....

eah pulang ke pangku jalan...lagi 5 hari lg nak puase 
ape persiapan korang untk hadapi bulan Ramadhan nie...?
kaloi? sedia dah...sedia untuk cukup-cukupkan ongkos sebab nak balik kg tiap-tiap minggu hahahaha
eghhhh

oke entry bukan nak ngutuk sesape...cume entry suh korang cepat tunang...eah tp lau daa lame kawan tu kawen jer laa terus eahh... (eghhh kaloi stressed duk citer pasal kawen ni...tp takpe...maintain senyum senyam oke)


pss....entry takde kene mengena ngan orang lain...tapi entry ni berkisar tentang diri kaloi juge... eghhh apa punn tak boleyhh...... 

sila jemput kaloi bila u all nak kawen oke...kalau berkesempatan akan kaloi renangi jugak tuk pegi....l

11 komenstar:

kerja

semUa KErja GILa

9:53 PG Nur Jane 9 Comments

cam gila aku minggu ni hari ni saat ni
dunia betull !!!
tapi lau tak tempuh dunia camne nak tempuh akhirat 
eghhhh 


~____~'

9 komenstar:

GilaBola

Suka.

8:04 PG Nur Jane 13 Comments

Suka dalam duka
yang penting suka mesti ade
suka suka suka
eah punye suka lahhh

hehehehe
2-1
hurmm kecewa juge sebenarnye...ade rase frust jugak walaupun suka
sbb menang yeayy !!!

Malaysia VS Taiwan
2-1
grrr

punye laaa rushing kaloi dr Melaka kol 4 lebih....then pi mandi and siap2 kat rumah my sis
ok alhamdllh...sempat gak beli tiket...kaloi takut takde tiket jerk...
ape ape pun semangat kesukanan tu penting kan kan kan

for the first time ktorang duk depan sekali kowt...haha memang jelas dan nyata
wee ~ ~ ~

semangat !! walaupun bersesak dlm tren nak blik umah...

dan
waktu balik Melaka pagi semalam
mata rabak ngantuk ~ ~ ~ egghh

13 komenstar: