bloggers,

Kisah Kasih Kaloi

9:01 PG Nur Jane 11 Comments

assalamualaikum
selamat pagi cikgu !
(dengan nada comel suara ala-ala upin & ipin)
eah tak nak laaa
 BOBOI BOY............ !!!
wahhh admire gile citer Boboi nie...harus tengok tau kengkawan
eghh iklan promosi ke ape nie

grrrr
SUKUM dah habis...tapi keje tak habis-habis.....dunia dunia dunia
5 hari lagi
wahh tak sabar rasenye meniti hari untuk menjadi tunangan orang
tettttttttttttttt.....mimpi ke ape nie...eghhhh bertambah-tambah ramai kengkawan seangkatan kaloi dah bertunang....pada masa muda lagi....weyhh baru 21 tahun lerrrr
asal tunang awal sangat....kaloi calon pun takde lagi...egghhhhhhh (ye kaloi cemburu muahahaha)

rilex derrr....muda lagi...enjoy ur life laaa...hang out and bersantai ngan kengkawan...
leyh g sauna...kolam air panas ngan kengkawan...
t daa tunang...nak kuwa ngan kawan pun susah...asyik nak berkepit jer laa kau
(eghh sila abaikan ape yg kaloi tulis,,,ni sume kata-kata dengki waaaa.....)

hahahah....eah kengkawan...sila laa tunang and kawen awal-awal
sangat menguntungkan (wahh ayt mcm da kawen an an an )
hahah lau tak caye tanye orang yang daa kawen mcam si ujang
aku tengok dye bahagie jerk dok citer macam2...
orang yang daa kawen nie...dosa mksiat punn kurang...yelah kalau dulu kuwa ngan awex and pawex msti duk gesel-gesel...pkai myk wangi seharum bunga yg menggoda (lagu puntianak mya karin) 
kuwa pagi...balik mlm...eghhh dunia dunia dunia

boleh pandang-pandang....jgn pegang-pegang....
duduk renggang-renggang...bertambah sayang....

eah pulang ke pangku jalan...lagi 5 hari lg nak puase 
ape persiapan korang untk hadapi bulan Ramadhan nie...?
kaloi? sedia dah...sedia untuk cukup-cukupkan ongkos sebab nak balik kg tiap-tiap minggu hahahaha
eghhhh

oke entry bukan nak ngutuk sesape...cume entry suh korang cepat tunang...eah tp lau daa lame kawan tu kawen jer laa terus eahh... (eghhh kaloi stressed duk citer pasal kawen ni...tp takpe...maintain senyum senyam oke)


pss....entry takde kene mengena ngan orang lain...tapi entry ni berkisar tentang diri kaloi juge... eghhh apa punn tak boleyhh...... 

sila jemput kaloi bila u all nak kawen oke...kalau berkesempatan akan kaloi renangi jugak tuk pegi....l

You Might Also Like

11 komenstar:

::FAIZ FARISH:: berkata...

ko kena hati2... takut org tangkap ko buat juadah buka puasa nanti.. ko kan ikan. hahahahahaha

kaloi nya bila lak??

huhu..

jgn lpe jemput tau!!

Hanis Azla berkata...

selamat bertunang kaloi.. eh..he.. sori silap.. selamat menyambut ramadhan yer kaloi..

mr.syazwan berkata...

kaloi2

kalaoi ada hari "cuti"

da bersedia sediakan mknan x??

hehehe

selamat berpuasa

=_=

cik fadh berkata...

kaloi mane ley kawen ! erghhhhh

Tapak Kaki berkata...

tak salah kawin awal.. lagi bagus tawwww...hehe

dhiera berkata...

uik,, baru 21.. enjoy ur single life dulu~hiks

NICK IRFAN berkata...

bru 21 ke kaloi ni sebaya la kita? jgn kwin lagi enjoy2 dulu.. hehehe

KimiCnoL berkata...

lamenya xupdate ;p
disebalik rusuhan london?

alongxp berkata...

hi tuan umah... lame xupdate blog,bz ye?

Y&D berkata...

lagi setahun den jemput!miahaha...doakan ahhh ;)