kehidupan,

saat2 manis===

10:23 PG nurkaloi 0 Comments


akhirnya saat2 manis aku di pejabat daerah n tanah jempol akan berakhir tidak lama lagi
minggu ni merupakan minggu terakhir aku bersama dengan orang2 kuat pejabat ni...
ade 3 hari lagi sebelum pengakhiran zaman praktikal
24 Disember 2009 merupakan hari terakhir aku and kengkawan aku yang turut berjuang praktikal selama 5 bulan...

sempena tahun hjrah yang baru aku berazam utk memulakan hidup aku yang baru dengan melupakan n meninggalkan segala perkara yang tidak sepatutnya aku lakukan

saat akhir ni jugak aku ingin meluangkan masa bersama orang kuat2 office ni sebelum melangkah keluar dari office ni... harap pengalaman aku praktikal kat sini memberi pembaharuan dalam hidup aku insya-Allah segala yang baik akan jadi amalan dan pedoman hidup cehhh....(cam melampau plak ayat aku ea)....hehehehe tahun baru...azam baru...hidup baru...orang baru(hihihi) itu yang penting okey


==hidupbaruorangbaruazambarusemuabaru===

You Might Also Like

0 komenstar: