family,

majlis meraikan "orang baru"

11:19 PG nurkaloi 3 Comments

jumaat lepas as u all tahu cuti sempena sambutan awal muharam (maal hijrah)...dan merupakan hari baru dalam tahun 1431 hijrah...dan juga merupakan hari bersejarah bagi pasangan Haliza dan Saifful yang selamat diijabkabulkan pada ptang tersebut...dgan skali lafaz tp nak jugak 2 kali lafaz bantai laa...jnji nikah...ekekekekeke...di mjlis pernikahan tu waktu nak buat pembatalan air smbhyang dyorang gune seutas rantai (be4 mjlis tu...my aunt ckp tak yah beli emas de...colek jer tgan dah btal air smbhyag) huhuhu...


ok ni aku nak citer b4 majlis tuu...khamis...malam tuh kitorang berhempas pulas (cmtu ke ayat dyer?) msukkan telur ayam yg telah direbus kat bunge telur tu laaa...nak letak kat plamin nant and bagi org yg datang memeriahkan mjlis yg memang dah meriah dgn kehdiran ktorang...sorry eah kitorang yg rasmikan plamin ni dulu...huhuhuhuhhuuuhuhu...


smbung balik kitorang laa yg tolong msukkan telur itik skali...smbil2 tu mane yg pecah masuk mulut laa kann...pgntin pmpuan takpat tlong de sebab penuh jari tangan and kaki dye dipenuhi ngan inai...and aku turut menyibukkan diri pakai inai...tapi seblah tgan jer k...ni la antara babak2 and peristiwa spanjang malam tersbut...yg penat ade...yg terlebih penat pun ade (tido jer) and ag penting smpat plak mengon9 kan diri...ishhhh tlong ag ad faedah...
hasil aku memakai inai di jari...

smbung balik...malam tuh ntah pkul brape tido aku pun tak tahu sbb nak siapkan 1000 bunge telur...pastuh pagi wat plak bunger rampai...smbur plak minyak wngi jenama beckham...ekekekeke...curi2...jgan mare arrr...pastuh msukkan plak air renjis2 tu gune mnyak wngi aku plak ann...tp bese jer...farrrrr awayyyy punyer...
jenggg...

majlis khatam Qur'an

seterusnya di hari persandingan pulaa...mcm2 gaye ad...tapi aku tak mmpu nak mletakkan ke sume gmbar yg ade..t org muak plak annn..eheheheheh....yg penting posing kk...
kegedikan melampau....erkkk

lepas tamat jer kisah kahwin and nikah nii...gsok periuk time...tak kire pgantin tak pgntin...


...sental...gosok...smpai bersih...amik ko...
ingat kahwin ni duduk duduk jer ker? ekekekeke

haaa saat penting...bukak hadiah laa plak...jommm


malam tuh jugak laa kitorang pergi jalan2...naik krete kancil berwarne silver...ngan konfiden aku start enjin masuk gear...jalan laa per ag...tp tersengguk2 and mati enjin ea betul2 kat depan umah...start skali ag...mati gak...start skali ag...hidup tp mati balik...rupo eah aku tak trunkan hand breakk...bodowhhhsss betuiii...cmne ley tak prasan ni...dah turun kan hand break...ok dahh jalan laa...tibe2 cermin depan kabus...tk nmpak jalan...bodowh skali ag...tgkap tutup...air cond plak tak pasang...erkkkk memang cm zombie malam tu tergelak...hahahahaha...ingat dah sttle masalah tibe2 kete dr depan naikkan lampu tggi...punyer marah spupu2 aku yg turut berade dlam kete tersebut...rupenyerr aku tak bukak lampu punn....dusshhhh dpat ag satu bodowhh...punyer laa smgat nak g kedai sume luper....sengal nak mmpuss...huhuhu...

confuse nak beli aper...hehe

sempat posing ag tuhh...


menyempat plak g rase meggi...dahsyat beb

ni waktu g hantar pgntin perempuan kat umah pgntin llaki plak ok

erkkkkk!!!!
sowi salah gmbar...gmbar aku yg byak...bukan pengantin
sowi

ni org kuat majlis
erkkkk...hehehe

terakhir sekali nak tnjuk kek kahwin...kek hantaran...sireh junjung
ermmm gmbar hntaran takdo
harap maklum sebb dah malas nak edit


You Might Also Like

3 komenstar:

cik fadh berkata...

weyh aku ade experience gakbwk kete tak trunkan handbreak .
kete dpt je jlan smpai 2 km, skali bau tayar hangit, tgok2 handbreak xtuwn . giler cemas dowh ! haha . akibatnyer tayar kete da makan dlm so bhaye kalo wt selekoh . heheh !
bnde tu dijadikan rahsia sbb takot bapak aku ngamuk !

nurkaloi berkata...

ekekekekekeke
ntah laaa naper...
mybe sebab aku dah lame tak bawak krete manual nihhh...
bese bwak auto jer
snang...mudah...pntas...
dapat kete manual kelam kabut
hikhikhik....

mie berkata...

best nya tgk org kawen..
ni yg terdetik nak kawen ni...
hahhaha