mengarut

..RinDu..

11:16 PG Nur Kaloi 3 Comments

...::...rindu...::...
agak pelik lau aku katekan aku rindu pada seseorang
sebab
aku jarang nak merindui seseorang ni
agak payah la bagi rindu tu utk hadir dalam hidup aku

bukan aku nak berlagak ke ape
tapi sume ni disebabkan org yang aku syg sumenyer berade dekat dgn aku
dan sentiasa di samping aku tak kira la
dekat di mata or dekat di hati
janji dekat bhahaha

rindu ni terlalu besar maknenyer
kiter boley rindu sape2 jer
baik keluarga terdekat...keluarga jauh...yg ada bau2 mangga...
mahupun bau2 belacan
(hahahahaha)
baik teman lama...teman baru...teman tapi mesra...
janji teman la ann
yang penting merindui Allah and Rasulullah s.a.w.
(taubat beb)

tapi nape erk manusia zaman sekarang ni selalu mendefinisikan rindu
hanya kepada org yang diorang suke...cinta...
tapi aku jumpe definisi yg pelik
ni orang yang tak matang cakap kot....
(huhuhu)

wafi : rindu itu kelaparan (makan jer tahu)
ecah : no comment (pe yg ko tahu ni ecah)
kama : kurang ajar punyer budak...org suh blajar...nak rindu2 pulak....aku rembat ****** hang nanti baru tahu (pesan org lg besau dari aku)

tak kisah la korang nak cakap pape pun
kadang2 rindu tu datang tanpa kiter sedari
mungkin org yang dirindui 2 hadir time korang ngah mandi
tu sebab korang tak perasan
sebab sibuk menyental badan dengan berus jamban....
tak pun hadir time korang ngah makan
ne pasan kan....da la ngah kelaparan...kacau jer
& mungkin hadir dalam tido korang
lau yang tido mampus tu takde mimpi2 pun beb...
orang yang tido2 aym jer dapat mimpi ni

You Might Also Like

3 komenstar:

wAnNy berkata...

rindu???
hahah,,tah la..
klau aku la kan,,klau aku...
klau aku rindu sseorang tu msti mimpi..
ha,,keesokan arinye tu,,msti aku akan crk org yg aku mmpi tu..
kecuali ex boy yg cm sial la annn..waahahahahhh...

fadh berkata...

weyh nur kaloi !
haha...
ni la keje dak2 praktikal..
suda mUla aktif berblOgging yeah !
ape lagi fOllow2 la babe ! heheh!

Tanpa Nama berkata...

unlock iphone 4
how to unlock iphone 4


unlock iphone 4 unlock iphone 4 unlock iphone 4
unlock iphone 4

how to unlock iphone 4 unlock iphone 4 [url=http://theunlockiphone4.com]unlock iphone 4 [/url] unlock iphone 4