friends,

murahnyer rezeki...

4:09 PTG nurkaloi 0 Comments

firts of all aku nak ucapp thniah kpd sepupu aku Haliza dan suaminya Saifful yang selamat mendirikan masjid pada 18 Disember 2009 sempena 01 Muharam 1431 H, yang lepas...

ape yg aku nk sampaikan skarg bukan aku yg murah rezeki...tapi doa gak la spy aku murah rezeki gak t...pe yg nak aku smpaikan ialah rezeki yg dtg pada psangan Kamariah dan Fadzil yg khwin 30 Oktober 2009...dengar kate perut si pengantin prempuan dah berisi 7 minggu...wah2 dahsyat gilerk...memang murah betul rezeki dyorang...baru jer kahwin tapi dah pregnant...sedangkan ramai pasangan pngantin di luar sane yg dah kawin 10 tahun masih tak dapat anak...tu la yang dinamakan rezeki masing2...

tahniah sekali lagi kpd mak buyung...jgan marah2 tao...

You Might Also Like

0 komenstar: