cintancintun,

episod cinta and fighting!!!

8:13 PG nurkaloi 0 Comments

haaaaa
lau kisah cinta laju jerk cik kak-sik kak sekalian yerk...hehehehe skarang bukan nak citer pasal episod cinta kepada somOne yg dicintai dan dikasihi....tapi skrg nak kongsi citer berkaitan dengan cinta kerjaya....kerana aku skrg ngah mencari kerja yg layak untuk aku dapat lah annn...ermmm isnin ni 19hb kol 10.00a.m aku akan attend satu interview untuk junior secretary jerkkk....lom jadi secretary sbnar g kayh...tapi pape punn aku tak kisah sbnarnyer jnji dapat keje...tak boleyh nak demand sgt zaman skrg nie...lau demand smpai ke tua aku tak keje2....bile tak keje camne nak bayar yuran zaman kanak-kanak and zaman di ipta yg biasenyer mak and ayah kiter yang hulurkan.....sO lupekan lu kisah cinta uda & dara yg ngah hangat skarng nie...kiter kejar kerjaya lu baru pikir pe yang seterusnya...so bermula lah episod fighting dimana perlu berusaha keras utk dapatkan kerja...berjuang sehabis boleh....fighting..!!!!!
p/s..kpd yg telah bercintan-cintun teruskan jer lahh.....ni adalah luahan rasa daripada org yang tak bercintan-cintun ag...huhuhuhuhuhuhu

You Might Also Like

0 komenstar: