cintancintun,

episod cinta kembali....

2:48 PTG nurkaloi 2 Comments

episod cinta kini kembali
dengan cerita mengejar kerjaya...
hehehe
pagi tadi dengan segar bugar nyer memakai baju kurung
mengejar bukan kejar orang
dan bukan dikejar...
naek LRT ke Asia Jaya
suare merdu
###  stesen berikutnyer...next station Asia Jaya  ###
haih time nieh jantung dah berdegup kencang mengikut irama sensasi 
Heartbeat yang dipopularkan oleh 2PM (Korean)

hmmm...ntah ade rezeki or tak...
dengan bacaan ayat2 menenangkan hati 
aku melangkah ke City University College of Science and Technology
bukan utk menyambung pelajaran yerkkk
tapi berjuang utk dapatkan kerja sbg junior secretary
dengan langkah yang penuh bertenage
cehhh...hehehe
naik lif tgkat 4 and bermule lah 
episod interview aku...

aku harapkan happy ending for this episode...
sbb aku dah tak larat nak menanam anggur di rumah
kerana anggur2 tersebut telah diserang sejenis serangge perosak
yang dikenali dengan nama pemalas....
otak aku beku bile duk umah
abes lah segala ilmu aku selama aku belajar dulu lau aku tak praktikkan

so...wish me luck in the future okayh!!


p/s..::..kpd yg rajen membace sekirenyer terdapat any vacancies that suitable for me
please contact2 me okayh!!!hehehe

You Might Also Like

2 komenstar:

cik fadh berkata...

woii untung da ade yg pggil interview dr hakuh ni tade lgsg ! haha

its naddy. berkata...

good luck yerrr
:D