kerja,

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

4:12 PTG Nur Jane 2 Comments

Selamat...selamat hari raya....aku ucapkan utk semua...aidilfiti kita raikan bersama..................lalalala

hehe...today is my last day keje before balik cuti beraye di kampung halaman Negeri Sembilan....yeahh information to all...aku akan cuti selame seminggu YEAY **tak cukup sebenarnye...huhu** tp alhamdulillah ar dpat cuti...sronok tak sabar dah nak blik petang ni..jadual perjalanan pulang jam 7.30 tapi harap tak laa lewat sgt...

hari ni keje mcm keje sorang2 plak...heheh ramai yg dah bercuti...tp takpe lah aku bkorban ckit kerja **padahal cuti tahunan dah abes**hehehe.....

kesempatan ni nak ucapkan selamat hari raya to all bloggerssss...hope u all menymbut kedatangan syawal dengan rase kesyukuran dan kegembiraann...hope perjalanan u all ke kampung or mane2 destinasi u all dirahmati ALLAH dan pergi & pulang dengan selamat... AAminnnnnnnnnnnnnnnnn....

p/s::::pandu dengan berhati-hati...ingatlah org tersayang yang sedang menunggu kepulangan anda.....take care

You Might Also Like

2 komenstar:

hamzah ian berkata...

oyeah... selamat hari raya!!!

nurkaloi berkata...

yeahhh
slamat...slamat...