masakmemasak

MENU MINGGUAN...20 sEP...24 sEP

9:28 PG Nur Kaloi 10 Comments

Ku nak listkan menu pe yang ku makan sepanjang minggu nie...ngehehe

ISnin...20 sEP 2010

Sahur..::..Roti + Biskut + Milo Mocha 
Berbuka..::..Roti + Telur Goreng + Epal Hijau

SElasa...21 sEP 2010

Sarapan..::..Roti Coklat
Lunch..::..Nasi Lemak
Petang..::..Roti + Hotdog + Chili Sauce + Mayonnaise + Epat Hijau

RAbu...22 sEp 2010

Sahur..::..Roti + Hotdog + Chili Sauce + Mayonnaise
Berbuka..::..Roti + Hotdog + Chili Sauce + Mayonnaise + Kuih Raya + Epal Hijau

KHamis...23 sEP 2010

you all tengok la post before nie...check bertape bnyak aku makan semalam...hahahaha

JUmaat...24 sEp 2010

Sahur..::..Roti + Hotdog + Salad + Chili Sauce + Mayonnaise
Berbuka..::..ku rancang nak ke MID VALLEY petang ni ngan my 2nd sis, Zamira makan BIBIMBAP


hmmm...bile aku listkan semua menu niee...aku berfikir aku dah cube sedaye upaya utk kecikkan perut yg mule gendut niee...tapi still lom menampakkan hasil...hehehe tapi aku takkan berputus ase...oooyeahhh!!!!


**BIBIMBAP`~ sejenis makanan Korea...sedappp!!! 

You Might Also Like

10 komenstar:

cik fiza berkata...

sedapnya makanan...
sy mgu ni mkn x teratur..

nurkaloi berkata...

hehehe...sedap ke cik fiza

yekew awat tak teratur...
no...no...no...nati masalah kesihatan membataskan diri melakukan aktiviti harian....

cik fiza berkata...

sbb terlalu sibuk ngan tugas..
risau gak kalo x sehat sbb spnjg bln oktober ni mmg bersusun jadual..

nurkaloi berkata...

owhh yekeww

hmmm...tapi sibuk kerja pun jgan lupe jage kesihatan yerkk cik fiza...

lagi2 sekarang ni mcm2 virus melanda....

schedule your time scr baik ok..

Pencacai Alim berkata...

hai cik zombiiiiiiiii..

nurkaloi berkata...

hei hei pencacai alim

??:>"E%^$#%#%@....What is pencacai?

meaning???

fadh berkata...

makkk aiii .
dasyat tol . kalo idup membujang cm ni la gayenyer .
bek ko kawen cepat..haha

nurkaloi berkata...

hahahaaa

siottt ko fadhh...
wahhh wa memang nak kawennn...
tapi takde sape yang sudi...hekhek

pergh. menu...

nurkaloi berkata...

awat???
sedapkan??

ngeh3...hari-hari telur....
tu la ank dare tak reti masak...ish3**ngutuk diri sendiri**