Jane bebel

NYANYUK>>>bukan NYAMUK

5:03 PTG Nur Kaloi 7 Comments

nyanyuk
lau nak bunyi cam sopan sikit pelupa
ni kisahnye aku makin lame mkin nyanyuk dah aku ase
aku tak pasti lah sebab aku ni pelupa ke
sebab aku ni dah tua ker
*tp umo baru setahun jagung*
sebab aku ni terlalu banyak yang nak kene ingat ke
entah laaa susah nak dipastikan
hahahahaha

masalah yang teramat sehingga otak aku pening memikirkan
orang kate takpelah
biau lupe lagi bagus takde laa semak otak
tapi lau lupe sampai bile-bile oke laa
tapi ade orang yang mengingatkan
ade orang yang tanye
haihhh
camne tuh

ok dah lupe nak ckp pe
tu jer yg mampu aku ingat
adehhhh (^___*)

You Might Also Like

7 komenstar:

::FAIZ FARISH:: berkata...

siapakah?

wahida berkata...

saya pun sekarang pelupa yg amat...mungkin sebab beranak anak lelaki org cakap urat byk putus...huwaaaa!!!

i am S!L4H.. berkata...

kalo org tnye ape yg kite lupe kate semut x henti2 sabotaj..haha

ardinihumaira berkata...

hehehe nakal yeee ;p

mr.syazwan berkata...

itu tanda jelas

KETUAAN pd diri anda

hahaha

;p

Hanis Azla berkata...

akak pun sekarang ni kdg tu pelupa juga.. thanks yer sbb tak lupa nak singgah ke blog akak lg..

Tapak Kaki berkata...

aku dari dulu sampai sekang memang pelupa.. termakan semut barangkali..