friends,

pengalaman jadi pengapit. OMG !

2:34 PTG nurkaloi 0 Comments

Sabtu, 31 Oktober 2009

pengalaman pertama aku sebagai pengapit...
menjadi pengapit kepada Puan Kamariah bersama pasangan Encik Fadzil
alamak...!!!
walaupun aku ni ala2 kanak-kanak ribena
tapi aku gak punyer perasaan yang gundah gulana
hahahaha...
memang cuak beb
aku plak yg parkinson...berpeluh-peluh aku nak jadi pengapit
patutnya pengantin perempuan tu yg cuak tapi terbalik...
orang dulu2 kata lau jadi pengapit ni tak laku nanti...
disebabkan petua tu laa takde sape-sape yg sudi nak jadi pengapit die
walaupun camtu..aku dengan rela hati plak tuk membantu die...
mak aku cakap lau ko tu disukai orang...tak kira la ko jadi pengapit ke tak jadi ke
tetap orang nak kat ko..
abah aku plak cakap lau ko cantik cmner pun...jadi pengapit ke tak tetap orang datang meminang...sebab eah takkan aku plak yg g minang orang betul tak????

so..kesimpulannyer
aku nak bagitahu yg petua orang tua2 ni bukan sepenuhnyer boleh kiter ikut...
lau sumer org takut nak jadi pengapit sbb tak laku sian plak si pengantin terkontang-kanting kat pelamin...
lau nak difikirkan waktu korang mule2 nak berkenalan...pernah ke boy / girl korang tanyer pernah jadi pengapit tak???????
haaa...tak pernah ag aku dengar soalan tu....
kesempatan tersebut aku nak ucapkan tahniah kepada pasangan
kamariah & fadzil
semoga jodoh berpanjangan ke akhir hayat.....

................amin...............

You Might Also Like

0 komenstar: