mengarut

aku terlanjur...jgn pndang

4:36 PTG nurkaloi 13 Comments

hey kaloi ade di sini......

wahh lame sudah tak mengomel...mengomen...beromen....ahaahahaha ishh....
ku gadis melayu o.k...
perlu kesopanan & kesusilaan bukan kesialan...ngeh3

utk pengetahuan korang walaupun syawal tlah meninggalkan kiter...
but still ade yang duk sibuk-sibuk buat rumah terbuka...
and ku adalah mangsenye...
mangse kegemokan....aghhhh
makan makan makan hari makan sedunia

semenjak dua menjak ke tiga menjak
aku telah bersekongkol ngan persatuan single sedunia
aku dok melayan lagu-lagu jiwang jer beb
seyes aku pun agak pelik ngan perubahan ini...muahaha...
g karoke pun
korang mesti  pat agak aku nyanyi lagu pe
confirm bukan lagu p.ramlee laa ann
tp lagu rossa, alyah, nana&achik, and macam2 gak arr lagu jiwang yg akan tgkap leleh...

yg pling wat aku leleh
lagu aku terlanjur cinta dr rossa and sape erk yg laki uh
tak amek tawu plak name dye....hehehe
ini lirik hentam sndiri...aku lupe lirik sbenar
jap jap jap nyanyi
aku terlanjur cinta kepadamu
dan telah ku berikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti apa yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah utk dipersalahkan
kerna sekali cinta aku tetap cinta

then enjoy g tgk movie Jangan Pandang Belakang Congkak II
seyes ku kate cite ni memang tahap best cipan
sedangkan ku yg agak kurang menyokong cite tempatan
tp kali ni ku bg 5 bintang arhh utk cite nie
memang shedap hingge jilat bertih jagung.....muahaha
so korang yg masih belom nonton tu
pi tengok naa

actually ku takde cite menarik pun nak cite kat sini
coz hari hari aku smkin lame smkin takde feel
coz keje keje keje
cam takde life...***what the hell*** kwang kwang
dah dah g lyn blog len
jap jap
komen dulu naa....   aku terlanjur cinta + jangan pandang belakang congkak II.

You Might Also Like

13 komenstar:

Tanpa Nama berkata...

tatau nk komen lgu tu ngn cte..
due2 x lyn..muahaha..agk kjam kn statement...
haha ampun...dan2 ampun..
lalala~

zirconia berkata...

ko dah tengok cerita tu eh. best ye? nanti tengok gak ah.

p/s: aku memang nyanyi lagu cinta je setiap masa. hahahaha.

Aleen Aiden berkata...

alah,cubela dgr lagu paramore ke demi lovato ke.wu3

nurkaloi berkata...

silah:: haha..dulu aku pun tak penah layan...jgn pndg blkg ckgk yg I pun aku tak tgk sbnarnye...tetibe tgk yg ke II hehehe....

nurkaloi berkata...

zirconia:: uh best gak laa..tendang2 kerusi dlm wyg...hehehe

p/s: pasni aku tnye ko pasal lagu-lagu cinta eaa...hehe

nurkaloi berkata...

aleen:: wah wah...o.k aku try layan~~

wakakakakak post nampak ganas aku suke

cintatehO berkata...

dh mula rse gian je nk tgk jgn pandang blakang 2 ni dh kaloi pn leh bg 5 bintang...

nurkaloi berkata...

brutal:: hahaha mesti arr....zombie annn

cintateho:: ha cepat2 g tgk...tak rugi laa membuang wit tuk tgk cite uh...kikiki

HaN WarreN berkata...

best ke?? kalo x best leh mintak duit balik x?? ;p

nurkaloi berkata...

han:: amboi melampauu ar tu nak mintak wit blik...hahaha...
tp pe kate try jer wat camtuh...pe respond org uh...ngeh3

haidi takeAfoto berkata...

cik nur kali..xmau la cmni...jom2 kite tgk wyg lagi..kasik enjoy xmau sedih2..heheh kite jilat popcorn byk2..heheh

nurkaloi berkata...

haidi::: aiiiyyyakkk...nur kali ??? hehehe
haa nak tgk wyg skali?? meh meh
cite pe ag yg ngah hot eaa