GiveAway

1st Giveaway Kasut Tumit Tinggi

4:22 PTG nurkaloi 18 Comments

aku bukan ditag
tapi aku renang-renang kat blog MIZA YUSOF tadi 
then terbace en3 tentang giveaway ni
so pe lagi
disebabkan aku ni memang addicted ngan kasut tumit tinggi
aku pun saje laa nak join utk memeriahkan lagi suasane 




ckp pasal kasut tumit tinggi ni
kesempatan ni aku nak citer sikit incident yg berlaku dekat aku
ni sume gara-gara kasut tumit tinggi kesayangan aku
harge tak yah cakap arr
confirm mahal aku beli
mesti laa annn
lebih dari 10 hinggit kire mahal laa kan
ok incident ni waktu zaman aku belajar dulu
waktu uh aku ngah duk bersemangat nak balik umah lepas abes kelas
aku and mmber aku mira org yang paling pantas keluar dari kelas uh
tak tawu lah nak kejar ape
sampaikan nak salam lecturer pun tak nyempat
kah kah kah
nak dijadikan cerita aku tak semena-mena tergolek kat tagge
aiiyyyakk selamat aku tak tarik mira si kurus keding uh 
lau tak same-same jatuh tergolek
disebabkan aku tergolek kat situ
tumit kasut aku patah
what the helll...............?????????????

ahhh memang tekanan
ni laa orang kate tak hormat lecturer
tak g salam.....ntah ntah lecturer uh da nyumpah kat dalam hati
tu yang tergolek aku dibuatnye

so pe lagi u all sila renang-renang ke blog kasut tumit tinggi

You Might Also Like

18 komenstar:

ANIS HJ SUKARTI berkata...

len kali hati2 yea kaloi..

btw.. gud luck!!

Y&D berkata...

hahahaha~
aku ingt kejadian nieh!kih3
cian kaki hang ann jane..ta memasal bengkak~
da heel tnggi nk mampos.tuh laaa sape soh tak salam pn.munirah ;)))

Aujinz berkata...

hua hua hua..
tue laaa..

lenkali beli heel tinggi lagi sikit..
eh salah..
beli heel yang mahal sikit..:))

nurkaloi berkata...

nadzirah aqilah::: hehehe thanx ingatkan

diana::: amboi hang gelakkan aku...hahahaha tapi bengkak bengkak pun lepas g karok petang uh

nurkaloi berkata...

aujinz::: hoi hoi...hehehehe eah aku beli mahal arrr.....hahahaha
aiyyyak nak wat cane
dah memg nasib nak jatuh

nrhzrhmhdspn berkata...

banyanknye contest masuk!
bagus bagus :)

::FAIZ:: berkata...

aku suka tgk kawan aku pakai kasut tinggi... she look sexy... (sebab dia pendek)hahaha

Tanpa Nama berkata...

agk2 da jtuh mcm ngka bsuk x cik kaloi??ehehehe

Liquid berkata...

kene sumpah ngan lect tu kot... eheh. lenkali pki selipar jmban jek musti selamat, kalis air lagi. yg asadi tu. lalalala~

Pencacai Alim berkata...

hehehehehehe...

cintatehO berkata...

comelnye cik kaloi tergolek...haha tp xtau la kalu imaginasi aku ni menipu....erkkk

nurkaloi berkata...

manje:::meh laa ikut...heheheh t leyh kongsi...ekeke

faiz:::aku pun look sexy...hahaha tp aku tggi ok

nurkaloi berkata...

kimiCnol:::amboi hang...takde laa cam ngke busuk....hahahah

liquid:::tu laa pasal...memg kene sumpah...nsib bek aku pat B tuk sbjek dye uh....memg badigol...hehhe

takpe takpe aku pakai asadi pasni

nurkaloi berkata...

hiro:::: ooo aku ketahuan...heheh

PA::: amboi hang gelak yer

nurkaloi berkata...

cintatehO:::hehehe memang cumil laa wiyah...betul imaginasi ko tu...ekeke

cintatehO berkata...

oo btol la ek imaginasi aku ko jatuh seperti nangka busuk gugur, bergegar dunia skejap...erkkkk

nurkaloi berkata...

erkkk....menggegar dunia dr stacy and KRU ekekek

Leena berkata...

kesian nyer mcm mane boley jatuh..
urm..takpe2 pengalamn what jatuh ni..leena pun pernah..hik8
btw..thanx join
smoge berjaye ^^