Jane bebel

Kemuncak....KL - Melaka

10:33 PG nurkaloi 18 Comments

u all u all...
ahhh jap nak renang-renang.....
weee---- weee~ ~ ~ ~wee----
haa lega sikit otot-otot ekor and sisik-sisik kat badan aku nie
sekian lame dahh aku terpisah ngan korang
aku pergi jejak pantai amazon
aku terperangkap oleh ikan ikan besar di sane
ni baru dapat lepaskan diri dengan izin ALLAH
ehehehe
aku tawu korang sume rindu annn
aku pun rindu korang gak
betul....tak tipu...

kemuncak cerita sebenarnye...
hari ni merupakan last day aku bekerja kat City UC
lepas ni memg jejake-jejake kacak dlm LRT takkan nampak aku dah waktu g keje and balik keje
aku akan meninggalkan ombak di PJ & KL ni
aku akan mmbawa ombak baru di bandaraya bersejarah Melaka
bak kate mmber aku
Melaka Maju
ahahahahahahahahaha
rare....!!!!

ok ni laa tempat yg paling aku suke
cam setan ann suke masuk ladies
ekeke

ni namenye bosan sbb byk keje ok


lau u all masih ingat before ni aku ngan mmber aku sume g interview kat UTeM melaka
so sekarang nie
kitorang sume dah nak menetap kat sane
sbb we all sume dpt keje sane
kejayaan ni sume disebabkan doa keluarga....mmber and blogger sekalian
dan diperkenan ALLAH
amin....
so u all tggu plak citer aku kat melaka

 jom g melake


dah takde citer pasal MIDvalley and KLCC




 dah takde meja bersepah macam ni ok....


........ok lah bye PJ & KL.....

You Might Also Like

18 komenstar:

Lulu Caldina berkata...

Jejake-jejaka kacak dalam LRT?
*Pang...perasan...

muehehe
hai kacoi..sihat?
Semoga kesibukkan itu tidak membuatkan dirimu melupakanku..
ceewahh..

Encik MamaT berkata...

mcm mana tau aku rindu ni... eee malunyee....

Hanis Azla berkata...

aduh, lama betul dia menghilang.. miss u jane.. lps ni jd org melakalah yer.. All the best to u sis.

Shukjessa berkata...

wah jadi orang melaka, boleh pesan cencalok slalu la eh =)

aca berkata...

haa, tmbul balik pon kau
igt kn cancer jari jemari td, haha
tahniah ok dpt kije baruu :)

Tanpa Nama berkata...

eh kaloi...sape yg tgh mkn tu......
????????????
pehhh gile lme ilang...smpai ati kaloi...

shayerrr berkata...

tahniah yer dpt keja br...

Pala Maldini berkata...

Bagus la.. ada kamus atas meja nko eh?

eqbalzack berkata...

adeii...dalam toilet pun sempat posing ye...hehe

cik fadh berkata...

tahniah kaloi ! hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

kaloi!!gua ingat lu da jadi ikan yu..haha..tahniah dapat keje baru..semoga dapat bodek bos jadi isteri ke-2..hehehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.blogger kene rajin menulis??"

Aujinz berkata...

masih comel macam biasa..

huhuhuhu...

Pencacai Alim berkata...

patutla aku dh jarang nmpak ko

HaN WarreN berkata...

wahhh dah g bermastautin kat melaka plak...cmni aku nak pindah gak la g singapore...

Lulu Caldina berkata...

saya tag awak..

http://lulu-pages.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

Liquid berkata...

bule la blanje incek liquid pasni lalalalla~

haidi takeAfoto berkata...

wahh dah kt melaka skg ek..leh la jumpe nti..nak wat shoot out kt melaka pasni..jom jom..hehe

hehe nway..tahniah ek..

CXopportunities berkata...

hai kak jane! blh share tk experience masa interview utem? blh tk kak jane email cx? blh kite share2 tak? help me kakjane. :)

ini email cx: cxopportunities@yahoo.com