mengarut

RIndu-rinduan

2:35 PTG nurkaloi 20 Comments

aku tahu kamu sume merindui aku
ekekeke
aku pun rindu korang
serius weyh
dah lame aku tak update menatang nie
aku bukan malas ok
aku cume takde mase
memang byk keje
nak layan korang yang datang renang-renang
yg datang lompat-lompat
yg datang menjerit...melalak....and seadenye
aku tak sempat nak reply
kesempatan ni aku menyatakan kerinduan aku kepada korang sume

dah tu je nak ckp
takde mende pun
hehehehehe
jgn marah naaa
dah g renang-renang tempat len
aku tak sediakan makanan tuk korang
~~wee~~

eah eah sorry aku update entry aku nie
nak letak pic kesibukan & kepeningan kaloi berenang-renang


 ekekekekeke
iklan iklan iklan iklan

You Might Also Like

20 komenstar:

Anirza~~ berkata...

miss u..^_^

aca berkata...

macam biskot men ilang-ilang

Tanpa Nama berkata...

kaloi bz wat ape....
bcuti ngn zombie ke...
muahahahahh

::FAIZ:: berkata...

macam Model dah.. hehe nice pic

Liquid berkata...

incek liquid pown rindu... lalalalala~

zirconia berkata...

gambar ko ke nie weh? cam laen jekkk.

Aujinz berkata...

terima kaseh kerana merindui ku..

eh?..

HaN WarreN berkata...

cehhhh sibuk2 hang pun contest dok sibuk join gak ape cer??? hahaha

Whoopz berkata...

Selamat membizikan diri..

cintatehO berkata...

amboiii sakan beraya smpi x smpt update N3..hahaha.

ala kaloi ckp je la rindu aku..malu ek xpe aku phm...huahaha

Tanpa Nama berkata...

berenang-renang smpy pening

Lulu Caldina berkata...

tu garu kepala..
nape? gatal eh..

kena tuko shampoo..ngee

Pencacai Alim berkata...

asal ko tak rindu aku

Jelly Beku berkata...

jangan lupa contest jelly beku..nantikan resultnya dari noks ok....

Y&D berkata...

mak cik!fllow blog bru akuuu!
colorpelangi.blogspot.com
oke babe ;)
hehehe
miss you.muahhhh

Y&D berkata...

mak cik!follow blog bru den eaaa..
colorpelangi.blogspot.com
oke ;))
misss youu!muahhhhh

Hanis Azla berkata...

rindunya kat kalaoi yg selalu berenang2 tu..

miss u too !
ceh ! hehehe !

mie berkata...

miss u too...
hahhaa
(tiba2 plak)

Tanpa Nama berkata...

i love u (ur blog) la..
http://kimicnol2203.blogspot.com/2010/11/i-love-u-ur-blog-la.html