GiveAway

First Giveway Novel

4:24 PTG Nur Jane 2 Comments

yeyeyeye....kali ni kaloi renang-renang sambil bace bace novel
hehehehe
kisahnye sbb nak join giveaway novel yang dicetuskan oleh mr. gidan.
lau nak dicerita pasal novel ni
memang macam-macam novel dah aku teroka
dari kecik hingge lah laa ni aku duk bace novel
ade sesetengah pendapat ckp sape yg bace novel ni jiwang laa....tangkap cintan laa
tapi aku tak berape setuju ngan mende uh
coz bace novel ni mcm-mcm pengetahuan & info yg kite dapat
aku paling suke karya Ramlee Awang Mursyid
novel thriller no 1 kat Malaysia nie
lau bace hasil tangan dye nie..........aku rase memang mengancam arr
tido pun tak lena coz mengenangkan novel uh tak habis bace ag
 curik dari cik google...thanx

tp korang jgn salah faham 
novel cintan cintun pun aku duk layan gak
cintan cintun ni aku suke layan karya Aisya Sofea, Damya Hanna & mcm-mcm ag
lau nak sebut memang panjang berjela karang
bukan stakat alaf 21 jer...mcm-mcm penerbitan ag
so memang tak rugi laa habiskan duit utk beli novel
coz reading can improve ur mentality & language

so korang pe lagi
jgn lepaskan peluang tuk join FIRST GIVEAWAY NOVEL now....

You Might Also Like

2 komenstar:

Nerzhul berkata...

penah baca ADAM karya beliau memang thrill.

nurkaloi berkata...

adam memang best.........cube r try yg len....msti best juge