cintancintun

Cintan

10:55 PG Nur Kaloi 11 Comments

ye aku sangat kasih kau
aku sangat rindu kau
aku sangat sangat sangat laa ngan kau

ye sekarang kau sgt hebat
aku tawu tu hobi kau
dulu kita kawan 
sekarang ape pun takda
haha

ape yang berlaku antara kau dan aku
mungkin ada sesuatu yang berharga di situ
mungkinkah kau yang buta
atau aku yang tak pernah kisah dengan menatang uh

ye jiwa aku kacau hari ni
tetibe aku terjumpe FB kau
eghhh ~__~'
jiwa kacau betul


ok ini bukan entry mee cintan 
harap maaf

lalalalala aku yang duka lara 
hahahahahaha

 gambar ::: sebab bila aku duka lara aku suke makan...secret recipe ngan geng rumah
terbaik  ! ! ! 


You Might Also Like

11 komenstar:

::FAIZ FARISH:: berkata...

i rase u makin gemuks...




lariks

cik fadh berkata...

hahah yeahhh jane makin gemuksss !


cabootttt ! eh sat..wahhhhhh entry mulusssss...

Rashid berkata...

jiwa kacau? alaa biarkan dia. Cari je yang lain. Ramai lagi di luar sana. kan kan ..

miss osixnine berkata...

wah secrt rcp...blnje2

i am S!L4H.. berkata...

kaloi apesal pipi gitu. bg sy sket. hahahaha

Cik Yatt berkata...

wow kek..coklet endulgence rite.?

nub berkata...

makan jugak pengubat duka. hehek

mr.syazwan berkata...

duka je secret recipe ye

wah!

hehe

a.samad jaafar berkata...

saya suka kek SR.. ntah apa la rahsia sampai begitu sekali sedapnya..

t kasih krn sudi ke blog saya..saya menghargainya..

Azroy Kassim berkata...

baa~ CAK!!

laki mmg suka enjoy.. sbb dh kawin nnti pening kepala.. hahaha

aleen aiden berkata...

siapakah gerangan bliau?keh3