family,

Raya Sebulan Kan ? hee ^__^

2:30 PTG Nur Jane 7 Comments

selamat selamat hari raya
kami ucapkan untuk semua
ampun & maaf kita bersama

(erghh lagu ape punn kaloi tak tawu...hentam lirik jer laa)

yea..kaloi tawu kaloi mungkin dah terlambat untuk bercerita pasal raya
tapi raya sebulan kan ?
betul kan ?
sila laa setuju ok ... sila benarkan kaloi bercerita pasal raya lagi ok
bagi mereka yang tak sudi .... bace pun jadi laa kan .... tak nak komen pun takpe 
~__~'  huhuh
kalau tak bagi tuh ... ADE AKU KISAH ? heee

raya kaloi tahun nie nak kata syokk sangat tu tak de laa plak ann
orang kate syokk nye raye bile kita masih zaman kanak-kanak lagi
tapi tu tak penting kan ...  raya tetap raya ... duit raya tak dapat pun tak mengape ... memang sudah hakikat dan hakikinye sudah besar ... takde sape yg nak bagi duit raye pun ok 
eghh ape pun tak boleh ...

tahun ni bersama FAMILY tema RIBENA #_#

kereta jerk tak leyh nak tukar warne huhuh

malam raya ... takbir raya ... dulu kemain lagi ramai yang datang ... tahun nie makin surut plak
bedal jer laa ... janji raye la kann ... 

 harus beraya bersama sanak saudara ... pokcik mokcik ... nenek atok ... dengan harapan dapat duit raya
eghh tapi kaloi plak yg kene bg duit raye ~__~' muflis aku nyah...

tahun depan ingat nak tema biru + hijau
hrmm akan dipertimbangkan kalau panjang umur ... moga dipermudahkan segala urusan ... mohon rezeki bertambah-tambah ... 

ape-ape punn tahun ni banyak perubahan yang berlaku ... bukan sahaja pada family ... tapi juga pada kengkawan ... peghh memang terbaik 

TERBAIK BOBOIBOY !!!!!


You Might Also Like

7 komenstar:

::FAIZ FARISH:: berkata...

kemain ko, mcm retis.. eh kalah retis

suke2 kaler ribena!!

p/s: heheh..eton aje =)

cik fadh berkata...

aku berubah x ? haha

nub berkata...

ribena?

ada kelassss

hehehe

i am S!L4H.. berkata...

kaloiiiiii

anda sangat bahagia kah???
wahh nampak muke ber-seri2. eh seri ke apekah??? *phm x mksud silah ape sebenanye???


hahaha

adrinaqamarina berkata...

heheh ribena ke tak ribena pon, apa adahal kan? heheh. cantik je kaler ribena pon! :P

Lulu Caldina berkata...

meriahnya :)