oh lelaki

Lelaki M x Berkualiti

8:50 PG Nur Jane 23 Comments

Assalamualaikum
selamat pagi cikgu !!!

haaa sekarang ramai cikgu tengah berseronok and bergumbira dengan family memasing
yelaa cuti sekolah panjang kann
tapi sila bangun cepat ye cikgu-cikgu
mimpi akan hilang...nyata akan kembali
haa tak lama lagi budak-budak dah kembali ke sekolah 
so be prepare ye cikgu 

ayuh kembali ke sekolah ayuhhh.... !!!

haaa hari ini kaloi bukan nak bersembang pasal sekolah
sebab kaloi dah tak bersekolah lagi
sangat tua untuk kaloi bersekolah
wa sudah cukup pandai
hahahahah errr riak pulak
tapi betul laaa pandai 
1 + 1 = 2
kann ?

ok cukup...
topik hangat yang akan dibincangkan oleh Cik Peah hari ini Lelaki M x Berkualiti 
dipersilakan Cik Peah untuk sampaikan hujah ~ ~ ~

terima kasih cik Kaloi kerana memberi kesempatan kepada Cik Peah untuk membawa topik hangat ni 
Lelaki M x Berkualiti 

Definisi : Lelaki 

Definisi : Melayu

Definisi : x

Definisi : Berkualiti 
so anda semua sudah faham ke belum ?
thats y ramai perempuan tak kahwin-kahwin
sebab tak jumpa lelaki berkualiti
and sebab tu jugalah ramai wanita berkahwin dengan "orang bukan melayu"
sebab sudah tiada kualiti

jangan kata wanita terlalu memilih
memilih itu perlu
kalau main tangkap muat...main kahwin jerk bahaya bahaya bahaya cikk ooiiii
dari jauh nampah smart...handsome...maskulin
tapi minat pasangan sejenis ohh tidakkkk

Cik Peah bukan saja-saja sebut pasal topik ini ye
Cik Peah ada bukti Lekaki M x Berkualiti 
contoh paling terbaik untuk topik ini sekarang yang baru terjadi and menggemparkan penduduk kolam 
perghhh Melayu katanya...


cukup...nanti panas pulak kolam Cik Kaloi kita
maaf ye Cik Kaloi

Ohh...terima kasih Cik Peah....huh memang panas sikit laa...maaf kepada lelaki-lelaki di luar sana
sila jangan gam kolam kaloi ini ye... kaloi hanya menyampaikan ape yang diperkatakan oleh Cik Peah...
tapi kaloi tahu...ramai lagi yang berkualiti kannn ?? 

ok nampaknya En. Leman pun nak sampaikan hujahnya...silakan En. Leman 

saya nak bercakap sikit pasal topik ini
sebenarnya bukan Lelaki M x Berkualiti 
tetapi Wanita yang tidak berkualiti 
iyelah kalau ada wanita yang berkualiti sudah tentu lelaki tak cari pasangan lelaki juga 
itu saja terima kasih

ehemmmm....amboi terasa Cik Kaloi....takpelah masing-masing ada pandangan yang berbeza nampaknya
pembaca pun sudah tentu ada pandangan mereka juga
sila jangan malu-malu untuk comment dan beri pandangan anda ye readers....

pokok pangkalnya
kita perlu berbalik kepada agamanya
Allah melarang mereka yang mempunyai nafsu yang cenderung kepada kaum sejenis...
dan Allah melarang zina ok

even kau bercinta bukan dengan kaum sejenis kau
itu tak bermaksud sesuka hati kau nak buat zina ok !!!!

sama-samalah kita berubah ke arah kebaikan ....


semua gambar credit to En. Google....

You Might Also Like

23 komenstar:

stujuu sgt ni..tu la..

pikiran tu sndiri..aish..

iizla berkata...

betol2...!!

rosak rosak... apa nak jadi laa skang nie erkk.. memalukan melayu..memalukan islam..

.ciknoey. berkata...

betol tu kaloi.. bukan sbb lelaki M x berkualiti, tapi back to basic la.pegangan agama tu..
byk je pmpuan kat msia ni.
Tapi dia yg plih jalan tu...
Belaja pndai2, tp bila hal cmni tak CERDIK pulak.

Mr PenyuBiru berkata...

fuhh...seb baik aku berkualiti..hehe

Pok Amai-Amai berkata...

Teringat cite 90210. Dalam klik anak2 org kaya, salah sorangnya adalah gay. Tp mrk takde mslh sbb bg mrk gay jugaberhak utk hidup. Bagi mereka, gay bukan pilihan gaya hidup tp takdir.

Begitulah klu org salahkan takdir dan Penciptanya...maka, agama tu hanya sbg alasan sj.

=D

Cik Jingga berkata...

lelaki baik tuk ppuan terbaik.. heeheheh
xtahu la kenapa.. walau agama dia penuh di dada.. iman kuat tpi tersilap langkah ikut nafsu habis la..

Farah Adila berkata...

betul3x!!!!

fadh leyanie berkata...

Sudah di ciptakan pasangan Adam ialah Hawa..tapi masih ada jugak yang terpesong.:P

Ahmad Zaki berkata...

Assalamualaikum....

Dalam hal seperti ini, sebenarnya ia tidak hanya boleh diperkatakan hanya jantina tertentu sahaja yang bermasalah dan tidak berkualiti. Ada sahaja cerita perempuan Melayu Islam yang murtad, lantaran mengikut lelaki bangsa asing, kahwin lari ke negara jiran atas dasar cinta, buang keluarga tetapi akhirya menjadi hamba di negara lelaki asing dan perempuan Melayu Islam sama ada bertudung atau tidak menjadi lesbian.

Soal lesbian ini sudah berlaku seawal peringkat sekolah menengah (tak tahulah kalau ada di sekolah rendah).

Bila disebut soal kualiti, ia adalah subjektif kerana penilaian seseorang terhadap kualiti sesuatu perkara berbeza berdasarkan pemahaman, persekitaran semasa membesar dan juga tahap intelektual.

Boleh sahaja dikatakan seseorang PEREMPUAN tiada kualiti dari segi aurat kerana bertudung tidak mengikut syariat Islam. Itu belum lagi termasuk dari segi percakapan dan pergaulan. Lelakipun ada tidak menutup aurat dengan baik...(sila rujuk pada beberapa artikel saya yang lalu).

ezin berkata...

tepuk dada tnya selera. hehe

blogtilldrop berkata...

ye memang tgh bercuti....nice entry Loi... lama tak visit u... My Sabah trip: Catatan terkini

LadyBird berkata...

kesiannye die.. smg Allah memberi dia jalan tuk kembali ke pangkal jalan..

ILA HonEyBuNNy berkata...

apa nak jadi neh..kekke

masih ada lagi laki y berkualiti dan hebat...heheh

BLADE EDGE berkata...

tu laa pasal...kadang2 terfikir, apsal la diorg ni bodo sgt pilih main sama jantan?!

Papa Mifz berkata...

kesian kat budak terpesong tuh..harap kembali ke pangkal jalan...

mie berkata...

tu dia...
gosip panas ni..
hihihihi

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
wahida berkata...

scary aku bila baca pasal gay tu kan nok...

harap dijauhkan drp family kita gejala2 seperti ini....amin...

Rashid berkata...

cinta sejenis? adoii geli je dengar. Rasa nak tembak je dorang ni. Rasanya semua ini pengaruh dari Barat ..

fuad ansari berkata...

itu kata cik peah...

cik kaloi macamana pulak..

ada jumpa tak lelaki M yg berkualiti? (",)

Juliet_iRa~" berkata...

btol2..smla kita berubah..:)

tahun br islam dah, tahun baru barat pon nak menjelma..bila lagi nak transformasi diri kan..;p

bener2 asik asik