GiveAway

Kakpah's Give Away

3:45 PTG Nur Jane 4 Comments

kak pahh !!!
kaloi nak join GA ni
tak kire-tak kire
heee

kaloi pat tawu kak pah wat GA ni melalui LULU PAGES
heee before ni dye slalu ajak join GA
tapi tak berkesempatan
tapi hari ni dye tak ajak kaloi punn
tapi kaloi tgok dye join GA ni 
so kaloi pun ngan tak malu renang-renang terus ke page kak pah
nak join GA ni


hehehehe
lau nk join klik banner tu jer oke 
takde masalah
oke g renang cepat
hadiah syookk !!!

syarat yang mudah 
pantas bernas
eah ade kene mengena ke
heheheeh
tak kisah laa
asalkan kaloi dah join GA ni
and yang penting
we all same name oke
jannah
hahah tapi kengkawan kaloi pnggil jane
wahahah tak kisah laa janji name same an an an

dan sekarang nak tag kawan-kawan yang len

dah u all jgn ngelat
cepat joinn !!!

You Might Also Like

4 komenstar:

wahida berkata...

akhirnya ada jugak n3 ko neh..lama aku tunggu tau!!

n3 GA pun n3 GA la...janji hapdet...

gud luck dear!!

Lulu caldina berkata...

hah, itulah, biasa tag kaloi, kaloi busy memanjang kan...ngee...banner2 contest kat sidebar tu, tolonglah delete..dah berhabuk kat situ...ekeke

::FAIZ FARISH:: berkata...

Ikan Kaloi...... td nampak kat kedai ikan... rasa nak beli. tp tak jadik...

Liquid berkata...

dpt GA tu bg sama incek liquid okeh ehehhehehe