Jane bebel

Saat Gemilang

8:19 PTG Nur Kaloi 4 Comments

Malam ni tiba-tiba rasa kerinduan amat sangat
Dengan saat kegemilangan
Waktu dolu2
Kih kih kih

Yelah dulu, boleh dikatakan tiap hari update blog
Tiap hari bercerabih dalam blog
Tiap hari duk blogwalking
Tiap hari renang-renangan

Ini zaman bukan tidak gemilang
Tapi kurang kelipan atas kesibukan duniawi
Yang entah bile terhenti

Terkadang terfikir untuk apa semua ini
Tapi kerja itu ibadah
Kebertanggungjawaban dalam mencari rezeki

Dulunya tiap hari ada notification dr rakan2 bloggers
Komentar tetap
Komentar setia
Peneman di kala kesunyian

Kini kesunyian kembali
Tapi tiada siapa yg mampu merawat hati

Kalau tengok gambar saat kegemilangan dulu pun lain
2012

Laa ni toksah cita...makin membesaq haha

2014

Bila baca2 balik apa yg ku tulis dalam entry kali ni bagaikan katak x boleh nak melompat
Ngeri !

Hahaha ok adiosss

You Might Also Like

4 komenstar:

Lulu Caldina berkata...

hehe.. masih nampak lawa kan :)

Jari Manis berkata...

kiranya rutin dahulu dan sekarang dah berubah lah yek

Najib Ariyan berkata...

masih boleh apa nak gemilangkan diri lagi sekarang ni... buat je rutin sama mcm dulu

Memang lama betul menghilang sampai tiap kali tinggalkan jejak.. tiada tindak balas hinggalah hilang di tiup angin..huhuhu. Ingat zombie..ingat kaloi..sure sy ingat awk.. Happy blogging again.