affSuzuki,

Bola itu bulat

9:01 PTG Nur Jane 7 Comments

Misi mencari 2 gol di Hanoi, Vietnam
Tapi Harimau Malaya berlari gagah
4 jaringan berjaya dimasukkan separuh masa pertama ini

Percaturan yang agak drastik oleh Dollah Salleh
Tapi aku suka
Sebab malam ni Farizal Marlias dapat beraksi ganti Apek
Good job FM
Dari dulu sampai sekarang still fan kipas susah mati FM

S.Kunalan agak serasi dengan Farizal
Semangat MatYo dan Indra mencari peluang
Memang sukar nak cakap betapa gembiranya aku sekarang kan
X sanggup nak tunggu habis game baru up entry
Ngeh ngeh ngeh :p

Harap kebangkitan Harimau Malaya mampu kekalkan kecemerlangan sehingga tamat game
Harimau betul2 bangun dan MENGAUM !

Kedudukan terkini 4-1 dengan aggregate 5-3

Aumm aummm aummm
Kredit gambar dr FB RotiKaya

You Might Also Like

7 komenstar:

shura shushi berkata...

Saat i baca entry u ni, malaysia sedang mendahului 4-1, insyaALLAH ke final :))

Ann Ishak berkata...

tak sabar nak tunggu final nanti :)

Jari Manis berkata...

menjerit2 mlm tu ahaha

Alongxp berkata...

tinggal lagi masa 2nd half diorg dh mula leka dan penat... nyaris2 kalah tu

ALongxp berkata...

cuma masa 2nd half tu diorang dah mula leka n penat. nyaris2 kalah dah tu

Roshaliza Rosli berkata...

salam Jane. Wow, kaki bola and kaki outdoor! Kagum ok. Keep on writing.

Supermakwannabe,
http://supermakwannabe.blogspot.com

Najib Ariyan berkata...

harap2 dapat julang piala kemenangan nanti