BAT,

XPDC Merapoh - Sg. Relau Part 3

11:31 PG Nur Kaloi 3 Comments


Hari Ketiga (Ahad)

after caving activities 
bergerak ke Santuari Ikan Kelah


sebab apa teruja nk datang 
sebab ni hahah 
kelah oiii

seru menyeru ikan kelah... pro jerk mampu 
ko nyanyi lagu siti nurhaliza pun x timbul derr ikan kelah tu 
tapi guider ni panggil macam anak2 dye jerk
superbbb

 memasing teruja nk bagi ikan kelah makan


and nak pegang !!





 

Jane paling excited...sampai atas badan basah
berendam main ikan haha

 dah syok syok basah

memasing berendam x hingat dunia....aku laa tu
x reti sejuk hahaha




sempat catat kenangan kat pintu masuk trek Gunung Tahan


ambik aura

ntah bila akan jejak ke Gunung Tahan

#wish
 



before balik, singgah kat menara tinjau...
kenangan berlatarbelakangkan puncak Gunung Tahan 
ohh makin tinggi keinginan sampai

**** end ****

You Might Also Like

3 komenstar:

faraherda.razalan berkata...

Peh! Ikan kelah liar mmg rare. Org kata, klu dibt grg...sisiknya mcm keropok. Sedap makan! Heheheh! Syoknya xtvt mcm ni. Klu anak dah bsr, boleh bwk dia xpdc dlm hutan mcm ni tp sy tak suka camping. Hahahaha! Jungle trekking ok. Diva sgt, kan?

Ann Ishak berkata...

ikan kelah tu boleh tangkap dengan tangan macam tu je ke...oh terujanya...tapi tak boleh makan ke

@xiM berkata...

pernah makan ikan kelah masa pergi tasik kenyir last year.. sekilo rm250!! mahal gile.. rasanya tak lah sedap mana.. lebih kurang macam siakap jer..