bloggers,

BEN ASHAARI LELAKI vs PEREMPUAN

11:50 PG Nur Kaloi 12 Comments


sebagai seorang perempuan
terlalu banyak persoalan yang bermain kat otak kaloi kowt
ini bukan persoalan math biologi or kimia
tapi ini persoalan tentang seorang lelaki....

entry ini tiada kene mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia oke
sila jangan terasa or touching2 ye

jangan pegang-pegang duduk regang-regang
oke
sebenarnye susah untuk si P untuk mengenali si L....

LELAKI ??
@ kenape ea lelaki selalu tinggalkan awek dengan alasan nak pi keluar ngan member2? *lau tak suke kuwa ngan awek ckp jer lerr*
@ kenape ea lelaki suke mengongkong perempuan..sampaikan awek nak pi keluaq makan ngan member pun tak boleyh?
@ kenape ea zaman sekarang susah betul nak carik lelaki yang betul-betul sayang and gile cintan kat awek...? *kebanyakannye duk saje wat main2 and teman waktu sunyi*
@ perlu ke lelaki ensem mesti bergandingan dengan perempuan yang cantik...?
@ kenape lelaki nak perempuan pandai masak...tapi lelaki tak pandai nak tolong masak? sedangkan itu tanggungjawab u juge
@ kenape lelaki nak perempuan pakai tudung and menutup aurat...sedangkan lelaki tu duk pegang-pegang
@ kenape lelaki nak perempuan memahami kerjaya dye sedangkan lelaki tak pernah nak faham kerjaya perempuan...pastu balik nak kene layan suami lagi haihh 
@ kenape lelaki tengok bola tak ajak awek sekali....sedangkan awek pun suke tengok bola laaa
@ tak malu ke seorang lelaki bawak awek and perkenalkan dekat mak ayah sedangkan diri ko pun tak terbela and tak terjage lagi / tak malu ke seorang lelaki jumpe mak ayah awek sedangkan ko tak berharta lagi
@ kenape lelaki nak kahwin cepat...tapi takde rase tanggungjawab untuk jage keluarge
@ kenape bila lelaki terbuncitkan perut awek menuduh anak tu anak orang lain
@ kenape lelaki bile da kawen 20 ke 30 tahun tetibe nak kawen lagi sorang?
@ kenape ea lelaki sebelum kawen janji nak beli kete BMW tapi da kawen belikan kete Saga BLM jer?
@ kenape lelaki bila susah and sunyi carik kita...bila dah kaye carik perempuan lain...demmm 
@ kenape lelaki suke curang ??

eah da da da 
alaaa banyak sangat kenape

kaloi takuwt blogger lelaki tak nak datang daa renang-renang kat kolam kaloi ni
hahahah
persoalan di atas adalah rekaan semate-mate....dan ditambah dengan sedikit pengalaman menjadi Dr.cinta....pengalaman sendiri??  takde oke hahahaha

jom jom join

bro Ben Ashaari sila jangan hentam kaloi oke hahahah

You Might Also Like

12 komenstar:

Far8 budak baik berkata...

kaloi..pas ni tak nk datang
bace dahhhh..
hahahahaha
=p

Belog MTT berkata...

MTT singgah dari blog Incik Ben..jempot singgah.. :)

http://lailyqaisyirah.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan.html

husairi zulkifli berkata...

ark..teruk sangat lelaki ni rupanya...hahahaha

-singgah dr blog ben

ZWAN SABRI berkata...

kalau nak cmplaint pasai pompuan, lagi banyak rasanye daripada complaint anda terhadap lelaki tuu.. btw, konklusinya, lelaki atau perempuan, masing2 adalah manusia biasa.. tidak lari daripada membuat silap.. HUHU

nelly berkata...

setuju !
hehehe ..
tapi , lelaki dengan perempuan sama je la ~
=)

Pemuda Haparan berkata...

saya try jwb ea..huhu..firman Allah..
“Wanita-wanita yang keji adalah untuk lelaki-lelaki yang keji, dan lelaki-lelaki yang keji adalah untuk wanita-wanita yang keji. Dan wanita-wanita yang baik adalah untuk lelaki-lelaki yang baik dan lelaki-lelaki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik…..” (An-Nur :26)

zaza craft berkata...

org lelaki, kdg2 dia nk kuar dgn kwn2 dia bleh plak. tp dgn awek dia larang! xbg awek kuar dgn kwn2 awek dia sndiri. ini tidak adil!

http://craftdanzaza.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan.html

en solo berkata...

amboi 3x...
banyaknye soalan...



http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-aku-jawab-soalan-cik-efa.html

nurkaloi berkata...

far8::: hahah jangan laa camtu

belog MTT::: tq renang-renang sini

nurkaloi berkata...

husairi::: hahah memang teruk kowt ekekek

zwan sabri::: heheh alaa same jerk...jgn ckp pmpuan lebih oke hahah

nurkaloi berkata...

nelly::: hahah memang same punn

pemuda harapan::: weeee mekasih ^___^

nurkaloi berkata...

zaza craft::: betul tak aci kan kan

en.solo::: wahh kaloi pun solo hahah ^__^ mesti byk laa kan kan