GilaBola,

Hati Berbunge sebab L.O.S.E.R

10:55 PG Nur Jane 9 Comments

kikikikik
gile lama kaloi tak update and ngedate
erghhh

mata masih sembab and bengkak-bengkak sebab tak cukup tidor semalam
ni sume gara-gara nak tengok kekalahan ManU ketika menentang Barca
wahahah
gile terbaik !!


jus katak "secret recipe" ketangkasan dan kehebatan Park Ji Sung
sebab dye sorang jer yg makan....so ManU kalah
kaloi rase sume pemain ManU kena makan jus katak tuh baru boleyh menang setiap perlawanan
kikiki

suke suke suke
so kepada fans ManU sila-sila laa jgn duk heboh and pikiaq ManU tu hebak sangat 
lalala

kesian PM...tu laaa len kali ikut and jadi geng kaloi hehehehe
yg penting tok sah nak sibok dengan pasukan luar negara
setia laa pada skuad Harimau Muda

HObin Jang HObin....hmmm kaloi tak nak citer pasal pasukan Negeri Sembilan
tengah hot sekarang
grrr
apa punn tak jadi
sabar je laaaa

akhir kate Majulah Sukan Untuk Negara !!!
yeay 


pssss::: jangan lupe reramai kita penuhkan stadium Bukit Jalil ketika LiverpOol and ChelSeA turun menentang Malaysia.... ArsenaL kaloi tak geng hahahha....adiosss



eah akhir kate...lupe...sila jangan marah Kaloi ye peminat dan penyokong ManU
lalalala

You Might Also Like

9 komenstar:

chichi berkata...

hahahaha..tak sangka peminat bola..

wahida berkata...

ko boleh geng ngan laki akak, dia penyokong Barca...

tapi akak bo layan la...

Tapak Kaki berkata...

booo man u... gua anti man u jugak..wakaka

Azroy Kassim berkata...

Baa~ CAK!!

Minat adidas ke cik kaloi oi?

Y&D berkata...

wuhuuuuuuuu!!m.u loser!opsssssss,,i'm sowi.hahaha

farra8979 berkata...

wah, suker tgk bola yer... hihihi...

ahakz..dua2 xskong coz xminat..heheh..

mr.syazwan berkata...

jom jom

kaloi support ok??

=_=

NICK IRFAN berkata...

sian fans man U? hahahaha sbb sy fan barca... hehe