black gendut

Aku Takde... Kau ??

12:08 PTG Nur Kaloi 12 Comments

senang jerk siape yang sayang "sangat" dengan "bininya" 
pacakkan jerk kayu 4 penjuru
tak cukup kayu pun takpe...ikat kemah uh kat tiang lampu
tiang lampu memang dipacakkan untuk senang wat kemah
hahaha sekian 



kaloi akan berusaha utk buat kemah tuk si black gendut 
sila bersabar yer ^__^


sila abaikan model gemok n x bertauliah tuh hahahaha



You Might Also Like

12 komenstar:

cik fadh berkata...

muahahahahaha . aku bole tolong buat uma untuk itam gendut ko ! pakai kayu buluh nak ?

YanaMIB berkata...

erk mmg syg 'bini' sungguh tu siap pacak khemah..haha err tp xpernah nmpk lg org syg kete wat gini kan =P

::FAIZ FARISH:: berkata...

kete baru?

aleen aiden berkata...

hahah.comelnye kemah.rendah je!

aca berkata...

buat lah kaloi. t boleh tumpang sekaki sekali. huhu

wahida berkata...

gemuk ke? comel je aku tgk ko ni...

meh kasi si hitam tu kat yui..hehhe..

Zul Fattah berkata...

haha.. xpe.. kete baru lagi tu..

Cik Yatt berkata...

klu dah syg...cmtu la jdinye..hehe

Hazirah Sapuan berkata...

hahaha.buatlah khemah untuk dia besar2 skali.tuannye pon boleh tumpang jaga

Lulu Caldina berkata...

;) kat model di saga tu..weeeeeee

i am S!L4H.. berkata...

kaloi, bwk silah g jln2 naik si gendut tu, haha