mengarut

KaLaU KAuu...

11:34 PG Nur Jane 13 Comments

kalau lah kau di tempat aku
aku malas nak cakap sebenarnya
nak kata aku takut...bukan laa takut...
tapi lebih kepada "buat bodoh" saje
orang kate itu jaga hati
tapi 
sampai bila 



tired !



oh hati...sabar sikit ok... :D


hahah macam org putus cinta laa plak...no no no...sila jangan salah faham yer...
biase laa kehidupan...sometimes kita berada di atas...and sometimes kita berada di bawah... ibarat tayar lori hehe

sekian @__@

You Might Also Like

13 komenstar:

Hanis Azla berkata...

yang penting kita kena selalu beringat tak kiralah kita berada di atas ataupun di bawah.. kan kaloi..

aleen aiden berkata...

knape ni knape?hu3

::FAIZ FARISH:: berkata...

hi kaloi

budak penjara berkata...

klu ibarat tayar lori..lama2 mati la kita kene lenyek..haha

btol2..

dah tayar lori tu..bahaya sunggh!!

wahida berkata...

kahkah...lawak ngan komen budak penjara...

Papa Mifz berkata...

lumrah hidup...ado pahit manis nyer...

Ain Atika Zailani berkata...

waaa tayar lori....berat bebanan tu..muehehe...sabar ye..dalam hidup ni memang macam macam dugaan..makin lama hidup makin banyak digaan..telan je...sampai muntah..hmm...

merahitujambu berkata...

igt putus cinta tadi..

hanaahmad berkata...

berada kat atas lama2 pun gayat jugak. lebih baik di tengah-tengah. beringat sama-sama.

Dee berkata...

biasalah tu sis..moga nti u ok ye..

Liquid berkata...

oo... tayar lori ek... ehehehe

Amni berkata...

kita kena jaga hati kita jugak.. kalau kita asyik nak jaga hati org, macam mana nak bahagia kan?=)