bloggers

Baik Balas Tag Cepat Sebelum Dapat Triple Tag.

2:51 PTG nurkaloi 8 Comments

 Assalamualaikum
selamat petang sahabat handai

ok hari ini tiada isu bola...isu perkauman lagi lah takde...
kaloi kena TAG
kau FADH GENDUT kasi susah idop aku jerk tahu ! hahah
ape-ape punn dah kena tag terpaksa ok ! karang tak pasal-pasal kena triple tag grrrr


undang-undang tag ini ialah :
1. You must post these rules
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this' you legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.


so sekarang kaloi cerita dulu pasal diri kaloi eghhh

1- Nama saya Nur Jannah (cantikkan nama i...syurga maksudnya tahu ?)
2- Berasal daripada parit belakang rumah...eah tu kaloi... Jannah berasal dari Negeri Sembilan di mana terletaknya satu daerah bernama Jempol (saya anak Felda tahu ?)
3- Berat - 75 hinggit
4- Tinggi - 163 milimeter
5- Jenis kulit - kekadang nampak coklat...kekadang nampak putih...kekadang nampak merah (saya bukan sesumpah...saya kaloi laaaa)
6- Kalau saya dah dapat anak buah nanti...anak buah saya akan panggil saya mama boleh? tak boleh ea? takpe laa panggil maksu jer laa macam tu ok (key point ni gua anak bongsu hahah)
7- currently at Melaka (jiwa tetap NOGORI)...bekerja kontrak sahaja tetapi bukan kontrak bina rumah...Personal Assistant saje...
8- Saya kuat makan
9- Saya juga kuat tidor...bak kata kakak saya "lagak tidor kau umpama orang yang tengah koma !!!" (maknenya gua memang kuat tidor laa !!!)
10- mungkin 10 tahun lagi aku dah ada suami yang menyayangi... (bolehkan doa macam nie? )
11- Nombor ni saya suka sebab hero saya pakai jersi no. 11 ~~ Miroslav Klose

sekarang tibalah masenye jawab tag si FADH GENDUT...ni soalan dia....
  1. nickname kamu dalam blog ? kenapa menggunakan nickname tersebut ?
  2. blog anda berkisahkan apa ? peribadi, blogshop, OP or ?????
  3. follower ke atau entry yg best tuk blog anda ? mane penting ?
  4. blog kegemaran anda ?
  5. subjek feveret masa zaman sekolah dulu ?
  6. suami/ bf paling suka bila anda ?
  7. balik kerja/ balik kelas trus buat ape ?
  8. facebook atau blogging yg best ? knape ?
  9. pernah dapat BE dr cik nuff ? brape ? income paling banyak pernah anda perolehi/ setakat ini?
  10. blog cik fadh ni ok x ? korang ade rase nk bace ke kalo tiap kali cik fadh update ? haaaahhh xde? sob sob sob ;(
  11. rajin ke 11 di bawah nk jawab tag ni ? hahahahaha...
ini jawapan kaloi
1- nurkaloi...paling pendek kaloi...sebabnya dulu wa takde idea nak letak nama ape...kaloi saja yg memikat hati...and yang paling penting...wa memang suka ikan...ikan ape...ikan kaloi laaa
2- blog ini berkisar pasal kehiduapan sehari wa...cerita pasal jenjalan...renang-renang...makan...bola bola and bola
3- of coz laa entry...lau takde entry cam best camna nak dapat followers kannn
4- blog kegemaran saye yer ~~~ mestilah blog FADH GENDUT kann... (itu yang kau nak kann hahah :P) lagi satu blog sis wahida  banyak termasuk yg kene tag nanti 
5- subjek kegemaran ermmm...rasenye sejarah kowt tp time sejarah aku tido...hahah
6- suami/bf? jadahnye dua-dua aku takde....mungkin kucing boleyh? kucing kaloi name COCAK..and for sure dye suka bila kaloi bagi makan laa kann
7- balik kerja...sampai jer rumah bukak pintu...bukak kasut....ASSALAMUALAIKUM
8- blogging best...sebab aku sesuka hati dapat info and boleyh siap ngutuk-ngutuk TERENGGANU KALAH hahahaha...tp FB penting gak....ade info birthday orang kannnn hehehe 
9- BE ? jadahnye.....aku bukan reti sangat menatang ni sume hahah
10- selalu jerk kaloi bace pasal blog FADH GENDUT nie....tp kekadang terlepas nak komen...baca jerk laa yg penting
11- haduhaiii ontahlaa...yg tak jawab tu mungkin melarikan diri....eah kalau kaloi tak tag boleyh ker?


soalan kaloi ?

ermmm....sila berikan 11 tempat menarik yang pernah u all lawati....untuk kaloi pulak lawati nanti apa macam? 
tak perlu lah bagi soalan banyak-banyakkan.... eah langgar undang-undang 
hurmmm ado aku kisah.... ???

yang di tag sure

10. yeen

maaf terpaksa tag...tapi tiada paksaan untuk ini... 
kaloi hanya memberi sokongan kuat pada kawan kaloi si FADH GENDUT saja hehehe 



You Might Also Like

8 komenstar:

Unknown berkata...

anak bongsu? samo la kito..:)

haha..kaloi2..

yui dah pernah wat,camner tu??

lalalla..

wahida berkata...

tu dia.....nama aku naik dah...hehe...lama dah tak buat segmen tag mengetag ni..kena warm up dulu ni...hehe..


p/s: ko suka baca blog aku? oh, kembangnya bontot aku sekarang ni...tocei tocei...

cik fadh berkata...

trima kasih sebab meminati penulisan di dalam blog sy sehingga menjadi blog paling digemari ikan kaloi . hahahaha ! bungokkkkk !

::FAIZ:: berkata...

tahniah sbb takde nama aku

faraherda.razalan berkata...

Wahhh! Kene tag ka? Hiks! Kena study dulu lah sblum jwb soklan peperiksaan kan?

ILA HonEyBuNNy berkata...

banyak tol soalan..hehe

thanks dear...

Run Away berkata...

kalau sy kena tag..ada masa wat lah...nanti kata tak spoting lak...heheh...;d