raya

Selamat Hari Raya Aidil Adha

1:00 PTG Nur Kaloi 13 Comments

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 



Selamat Hari Raya Aidil Adha yer kawan-kawan 
jom sesame takbir ^__^


Sila pandu dengan cermat ingatlah orang yang tersayang !!! ting ting ting

dan berhati-hati kerana lembu berada di mana-mana 

melarikan diri sebelum ditangkap untuk disembelih aghhh takutttt ~~~

sila main mercun !!!


kalau kaloi cakap jangan main mercun....u all tetap main jugak kannn
yang penting jangan main mercun yang membahayakan laaa ok ~~~


akhir kata majulah sukan untuk negara yeay !!!!


hahaha tak habis-habis sukan sukan sukan....bola bola bola...
eah bila laaa nak g date dengan pemain bola pulak hahahah cettttt bye

selamat hari raya 


You Might Also Like

13 komenstar:

Papa Mifz berkata...

selamat hari rayo haji yer...

hahha semua gambar kena dgn ayat kau. btw selamat hari raya haji.

Selipar Putus berkata...

selamat ari raye... huhu.
duit rayer takde ke ek raye haji ni? :P

myrah berkata...

slamat berghayoo cik kaloiii... :)

----- ----- berkata...

Selamat Hari Raya Aidil Adha juga..

NINJA Crew

Run Away berkata...

selamat hari raya ye...;d

Run Away berkata...

selamat hari raya ye...;d

Run Away berkata...

selamat hari raya ye...;d

LadyBird berkata...

selamat hari raya Aidiladha

Juliet_iRa~" berkata...

salam aidiladha..:D

pss : jemput join my GA! nt boleh dpt ole2 CAMERON..:D

mr.syazwan berkata...

S
A
L
A
M

A
I
D
I
L

A
D
H
A

=_=

Tapak Kaki berkata...

gila panjang mercun tu.. orang cina je pakai mercun ni.hehe

arjunasetia berkata...

Selamat arirayo gak pada cik kaloi, hhehehehe, entry ni mmg kelakau gilorr :)