bloggers,

x Puas Hati Gamaknye

8:29 PG Nur Jane 11 Comments

assalamualaikum readers !!! rindu laaa tewwww ngeeee
ok hari ini entry nak membalas...atau orang nogori koba nak membantai haha bukan bantai lombu...ni nak bantai orang

ade yang tak puas hati rupenye dengan entry kaloi sebelum ini ermmmm...Manisnya Kurma Ini.... hahaha sabar je laaaa makk...

yelaa kaloi faham...yang tak puas hati ini sebabnya dia bukanlah orang yang diperkatakan dalam entry tersebut....kalau dia setuju sure laaa dia salah seorang yang diperkatakan...ngeh ngeh ngeh
first sekali 




 Papa Mifz said...

bukan semuo lelaki tak ingat tarikh2 penting tuh...:)
November 20, 2011 12:00 PM 

You Might Also Like

11 komenstar:

Ardini Humaira berkata...

heheh rugi aaaa tdo kat luar ;p

wahida berkata...

ekekekek...kan dorang dah protes...

Fara berkata...

Hiks~

Diorang terasa ka? Ala, diorang pun 2x5 suka cite psl kita gak!

cik fiza berkata...

hehehe comel jek..
tp ada sesetengah yg sgt amik kesah.. ada yg wat x tau je hehehe

Iza Teratak Usang berkata...

Assalam..
Yg baru kawin blh la tidur luar..yg dah lama kawin,ada juga ke tidur kat luar?

LadyBird berkata...

ade lelaki yg bagi.. ade lelaki yg lgsg x ingt.. tp kan.. sedih bila si suami lebih hargai dan ingati hari penting isteri sebab tkt merajuk.. tetapi untuk ibu sendiri jauh sekali.. nak beli hadiah pun ade yg x pernah..

haha.kontroversi ea..

kaloi leh ganti michelle la pasni,hakhak..

Papa Mifz berkata...

terimo kasih atas tepukan gemuruh itu...haha

zureen berkata...

hahahha!

Ann Ishak berkata...

alhamdulillah kalau si suami ingat mengingati setiap tarikh penting bersama, tapi ada jugak yang tak seberuntung macam tu kan...

Tapak Kaki berkata...

erk..nama aku kena petik lak.. tak kisah pun tidor luar.hahaha.. actually aku betol-betol tanya tu.. sebab tak tahu kan.. bukan protes.. aku kan inesen..