bloggers

Pok Amai-Amai

10:00 PTG Nur Jane 6 Comments

Tag lagi ~~~ alahai ni kali kedua ~__~" takpe kaloi sudi dalam terpaksa hahahah 
bagi sokongan ok sis FARA

rules:
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post . And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOUARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY , TRUST, WITH ALL HONESTY) HAVE TO TAG 11 PEOPLE.
____________________________________________________________________
1. Nur Jannah
2. Cahaya Syurga
3. Gemok
4. Tinggi yang tak berapa tinggi
5. Comel
6. Muncit
7. Gebu
8. Suka band boy korea
9. Single
10. Secretary
11. Tengah cari boyfren (siapa sudi angkat tangan yeay!)

Soalan dari SIS FARA
  1. Suka makan belacan? Suka jugak...
  2. Belacan dibuat daripada apa? Udang kot...
  3. Selain sambal belacan, lauk berbelacan apakah yang digemari? Ade ker buat lauk...ermm sambal goreng ?
  4. Masak asam pedas kena letak belacan atau tak? Bagi kaloi tak payah....
  5. Kenapa sambal belacan itu akan jadi lebih ummph bila kita bakar? hah? yeke...entah tahu makan jerk hahah
  6. Pada pendapat anda, belacan itu busuk atau wangi? busuk tapi sedap hahah
  7. Antara tempoyak, belacan, cencalok dan budu, sila ikut susunan yang mana lebih anda suka? belacan, tempoyak, cencalok, budu
  8. Sayur paling sedap dimasak dengan belacan? kangkung !!!!! ^_^ kaloi tahu laa..sebab kaloi suka makan kangkung
  9. Nak buat air asam kena masukkan belacan atau tak? jadahnye hahahahaha tak payah 
  10. Agak-agak kalau terlebih makan belacan, apa akan jadi pada kita? gatal...serius kaloi alergik sikit
  11. Akhir sekali, belacan paling sedap adalah belacan dari negeri mana? belacan dari melaka kan kan kan ?

ok habis !!! tak payah tag laa...kaloi tak mahu tak mahu tak mahu ^___^  eah jap tapi ade sorang ni dye merajuk name dye tak kena tag before ni hahah yela kau kan artissssss..... dah jangan merajuk lagi....nak gula-gula tak retisss heheh ?


You Might Also Like

6 komenstar:

ILA HonEyBuNNy berkata...

semua soklan sal belacan neh...hehhehe

Run Away berkata...

lauk masak lemak belacan kot..hahaha..;d

Run Away berkata...

lauk masak lemak belacan kot..hahaha..;d

Run Away berkata...

lauk masak lemak belacan kot..hahaha..;d

Papa Mifz berkata...

papa mifz x mkn belacan...

arjunasetia berkata...

tengok balik citer P.Ramlee, seniman bujang lapok:

"kenapa kau masak sayur kangkung tak campur belacan?!! bukankah kegemaran aku belacam!, aku akan pancung kau!" hehehehehe