mengarut

Waheda Yang Mana Eah?

11:53 PG nurkaloi 16 Comments

Assalamualaikum

hari ini kaloi tetiba rajin nak cek kata kunci untuk minggu nie
semua kisah pasal bola sepak...pemain N9...shukor adan...peminat n9
tapi
teng teng teng
selit satu "gambar jururawat bernama Waheda"

Waheda yang mana satu ni eaa?
sorry kaloi memang tak tahu hahahah sgt rare
mungkinkah Waheda yang ini 

tapi ini artis...bukan jururawat okeh hahah

HAAaaaa...cer bagitahu waheda yang mana satu nie ??
kaum lelaki mesti tahu nie...yela mesti lelaki yang carik waheda nie sure punye
 oh lelaki ~~~

IM CURIOUS +___+

EAH u all CUTI kann.... ? kaloi punn heheheheheh 

You Might Also Like

16 komenstar:

Aleen Aiden berkata...

mungkin wahida yg d atas dah tukar profesion kpd jururawat plak kot.hik3

Run Away berkata...

waheda ada lebeh pada satu kew....hek....;d

wahida berkata...

takkan aku kot? hahahaha....

Hanis Azla berkata...

akak pun tertanya2 juga ni siapalah gerangannya si waheeda tu kan..

nabilah_2908 berkata...

hahaha....misteri gak tu.. :)

agaknya dia dok google nak cari kawan dia...lepas tu sampai kt sini.. :)

Mun berkata...

wahida mana laa erkkkk...

Tapak Kaki berkata...

dah lama tak dengar kisah si wahida wassini..

ILA HonEyBuNNy berkata...

hehe....waheda manakah ini..kekekek

ya..sedang bercuti2 neh..lallala..ehheh

Kak Amy berkata...

sapa waheeda dan yang pasti bukan saya hehehe...

fadh leyanie berkata...

jiran sebelah kampung pun ada nama waheda,mungkin kah dia..keh3

a.R berkata...

nama saya BUKAN waheda.

aishareoils berkata...

tah bape puluh org name waheda keje jururawat..hehe

yang pasti bukan aku sebab aku ekabukanmakcikkau dan aku sangatlah taknak jadik jururawat. alhamdulillah bukan aku hahhaa

fiq berkata...

kaloi si ikan kaloi..=)

budak penjara berkata...

aku frust giler waheda kawen ngn akil hai..sbb aku baru nk minang dia..hehe

THE GREEN berkata...

ramai pompuan dgn nama wahida ni. kalo bini akhil hai tu, artis... xkan la org xkenal.