Jane bebel

Kaya Sangat Ke Kau ?

5:44 PTG Nur Kaloi 26 Comments

kaya sangat ke kau sampai 
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
duit sepah merata-rata...jadi makan lipas seantero dunia ngeeee



 kalau tak percaya sila klik untuk tumbesaran dugro 

hahaha kau ado ???

You Might Also Like

26 komenstar:

.ciknoey. berkata...

hoh.skg lipas makan duit je ek..
bnde len die tak mkn dah..
moralnye, jgn letak wet sepah2.. ;p

blogtilldrop berkata...

boleh tukar kat bank kot...

ShahzCudin berkata...

ni mesti lipas kerabat lipas dlm criter oggy & cockroaches tu..

MEMANG TAK HADO..!!

farra8979 berkata...

sayangnya duit tu...

ieda berkata...

loh biar benar dik ! ..
huhuhu rm 50 tuuuuuuuuuuuuu :(

Fara berkata...

Peh...ini makanan si lipas bangsawan nie!

Hahahahah!

woooo rm50 tuu. kalau duit singget xpe laa kalo jadi gtu.. huhu

::FAIZ FARISH:: berkata...

sayang duit tu

siti aida berkata...

amboi..syg tu RM50. boleh buat macam tu. tukar kat bank la kaloi.

siti aida berkata...

amboi..syg tu RM50. boleh buat macam tu. tukar kat bank la kaloi.

siti aida berkata...

amboi..syg tu RM50. boleh buat macam2 tu. tukar kat bank la kaloi.

wahida berkata...

la..sayangnya...ko boleh selamba lagi nok...huhu...

Rm50 tu dah boleh belanja aku mkn dominos tau...ahaks...

Papa Mifz berkata...

laku lagi ke ek duit mcm nih...lemited edtion nih...haha

Juliet_iRa~" berkata...

wahh dah la rm50..

lain la rm5 ke..

dasyat lipas sekarang..heee

budak penjara berkata...

hoh..50 bnyak tu..leh wt isi minyak kete penuh

fadh leyanie berkata...

dah macam duit berusia ratusan tahun keh3 :P

Mawar berkata...

haha..cool! xsangke plak lipas mkn duet..hak2..

LadyBird berkata...

dahsyat.. ade x lg duit kak? postkan kat lady..

Rashid berkata...

Ni tentu kes simpan duit kat bawah katil ke.. dalam almari ke.. tapi tak ingatnya. Maklumle duit dalam poket berisi penuh je. hehe

fuad ansari berkata...

mata duitan punya lipas.. (",)

setakat 50ringgit, cik kaloi pandang sebelah mata je kan.. (",)

Ann Ishak berkata...

wah boleh simpan dalam frame gantung dkt dinding bilik...bila malam2 tu cuba tengok dah nilai harga sebenar RM50 tu sendiri

Tapak Kaki berkata...

kompem lipas tu kenyang makan not 50.. kalau seringgit tak da la kenyang sangat aku rasa.haha

L berkata...

ke tuan yg geget.. hahhaha.. adoi... kaya2.. kalu geget duit lima puloh sen tapa la.. ni 50 hinggit.. ish3// haha

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

iza berkata...

Assalam...
Lipas kelaparan tu...
ataupun duit tu ada bau sesuatu yg menarik perhatian lipas..

Aku Mad berkata...

Duit tu.. asal tak bagi kat aku jew.. hehehehe :))

misz beauty berkata...

kalo kasi derma rm50 ni kat indon kaya ooo diorg...;-p