Bukit Tampin,

Bukit Tampin

3:25 PTG Nur Kaloi 13 Comments

Assalamualaikumm

entry bergambar jer ok...sila faham malas nak tulis panjang2 bhahaha 











 cuba teka kat atas ni gambar ape ????????
siape betul dapat hadiah..... !!!!








You Might Also Like

13 komenstar:

::FAIZ FARISH:: berkata...

nice

Fara berkata...

Ape tuh? Tapak kasut ke? Adehhh! Pening pala tgk...

Hanis Azla berkata...

petang2 ni tak boleh nak fikirlah.. klu pagi2 pulak blur.. he..he.. bestnya dapat beriadah di tempat mcm tu.. rasa fresh sangat..

Ardini Humaira berkata...

macam yang kasut punya tu kan :D

alahhh tapak kasut yang kena gigit sikit hahhaa

Selipar Putus berkata...

banyak benauuu gambaq nyaa.. huhu. tapi siyes lawa2.. kamera mahaiii.. ;)

ILA HonEyBuNNy berkata...

apa tu eh y hitam putih tu...hehe

pondok tu menarik perhatian ila..ehheh

budak penjara berkata...

ok dh tu snap gmbr..bokeh pe smua..cantik la

Liza Razak berkata...

alamak...tak tau ape die tuh.nampak mcm tapak kasut..eh..betul ke?

Liza Razak berkata...

alamak...tak tau ape die tuh.nampak mcm tapak kasut..eh..betul ke?

Run Away berkata...

tu mcm serangga pun ada...;d..(nak kata kasut tadi...tapi banyak dah owg kata kasut...),,,;d

farra8979 berkata...

lawanya, kat mane tu?

p/s: cam tapak kasut pun ada.. tayar pun ada... hihihi...

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih untuk blog yang menarik